13 januari 2011

Torsdag

Igår tittade jag på Ps. I love you och Killers, båda två var grymt bra! Måste nästan titta på dem en gång till,besatt!
Idag har vi vart hos läkaren med William och han har tydligen fått halsfluss den lille stackaren. Så det var inte så konstigt att han är sliten och grinig.
Herregud va jag är sugen på att shoppa har hittat så grymt snygga saker på Gina tricot på nätet! Sen vill jag faktiskt pimpa till mig lite med ett guld armband och kanske en eller två kanske tre snygga väskor också. Skulle vart så härligt att bara shoppa loss!
Imorgon ska jag och Martin mysa med lite tacos på hans lediga dag och på lördag blir det grillning för hela slanten! Ne just det man får ju inte glömma att jag ska baka macarons för första gången imorgon!

1 kommentar:

jessica sa...

hihi :)
ja jag älskar djur, är en del av mitt liv :)