13 januari 2011

Att vara gravid

 

Det känns verkligen som om det var evigheter sedan som jag var rund om magen men nu är det exakt 10 månader och 1 timme sedan William föddes. Tiden har gått så otroligt fort de senaste månaderna och även fast jag mådde rätt taskigt under graviditeten så längtar jag ändå tillbaka en smula för det var rätt så mysigt att ha en lite sprattelgubbe i magen iallafall. Jag älskade att vara gravid och jag kände mig faktiskt riktigt vacker fasten jag var tjock som en padda. Det var helt underbart att få denna lilla guldklimpen till son! Och jag längtar tills jag får chansen att göra om det en gång till!

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack för din fina kommentar, vilken underbar blogg du har, kramar

Kim sa...

Tack för kommentaren:) Väldigt fin blogg du har.

Förstår att du längtar efter att vara gravid igen, vem gör inte de?:D

Junitjej sa...

En sådan vacker mammamage!