18 januari 2011

Gå ner i vikt

Jag måste bara säga det igen ni som vill gå ner i vikt drick vatten för tusan! 3-4 liter om dagen funkar alldeles utmärkt och kilona bara rinner av. Idag vaknade jag och tittade mig i spegeln och magen var helt platt, nästan lite inåtgående. Så bra funkar det!
Och ni som inte orkar pröva på någon speciell diet som tar bort visa råvaror helt, ät samma saker som ni brukar men halvera allt. Hur enkelt som helst och det bästa är att det funkar.

Jag behöver väl kanske inte gå ner i vikt egentligen men jag trivs med att vara rätt så smal. Jag mår dåligt när jag vräker i mig mat och onyttigheter, kroppen mår dåligt.
Jag älskar känslan av att aldrig vara riktigt mätt utan bara vara tillfredsställd, nöjd.

Ingenting är nyttigt om man överäter.

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Ja vatten är ju alltid bra!

melinda sa...

ska testa de! :D

Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer sa...

skulle du kunna vara snäll och rösta på mig Här "http://mirelladeluxe.blogg.se/2011/january/den-som-vann-tavlingen-ar.html#comment" Och sedan komentera det på min blogg. Det skulle betyda mycket för mig :)
Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer :(